Sabtu, 30 Agustus 2014

την πολιτική επιστροφή

Πώς μπορεί αυτό να είναι; Αν επιτρέψετε επιστροφές, θα είναι να χάσει πωλήσεις. Η βραχυπρόθεσμη απάντηση είναι ίσως. Ο στόχος της κάθε επιχείρησης είναι να αυξήσει τα κέρδη για τη μακρά - όρος.

Εάν έχετε μια πολιτική καμία επιστροφή, πολλοί πελάτες είτε δεν θα κάνει μια αγορά ή να αγοράσουν λιγότερα εμπορεύματα. Αυτοί οι πελάτες διστάζουν να ξοδεύουν τα χρήματά τους, σε περίπτωση που το προϊόν δεν είναι σωστό. Ναι, θα μπορούσε να το ανταλλάξει με άλλα εμπορεύματα. Ωστόσο, αν δεν έχετε τι θέλουν σήμερα, έχετε τα χρήματά τους και δεν έχουν τίποτα.

Γιατί οι ιδιοκτήτες φοβούνται να δίνουν χρήματα-πίσω; Υπάρχουν τρεις κύριοι λόγοι και οι φόβοι είναι το αποτέλεσμα των βραχυπρόθεσμων σκέψης.
1.Owners δεν μπορεί να σταθεί βλέποντας μετρητά βγαίνει από το μητρώο. Αυτό οδηγεί σε λιγότερες πωλήσεις για την ημέρα.

Ιδιοκτήτη 2.Η ανησυχεί για ψεύτικες επιστροφές. Εάν έχετε τους κατάλληλους ελέγχους, αυτό θα συμβεί σπάνια. Οι άνθρωποι αξιοποιώντας ψεύτικες επιστροφές επικεντρωθεί σε μεγάλα καταστήματα.

Οι 3.Owners ασχολούνται με πάρα πολλά εμπορεύματα που επιστρέφονται. Θα μπορούσατε να έχετε μερικά πελάτες να επωφεληθούν από αυτό. Αν φέρνουν πίσω resalable προϊόντος, δεν πρέπει να είναι μια ανησυχία.

Οι περισσότερες μεγάλες εταιρείες έχουν μια πολιτική επιστροφής που είναι ευνοϊκές για τους πελάτες. Αυτό ενθαρρύνει τους πελάτες να ξοδεύουν περισσότερα χρήματα. Ο πελάτης γνωρίζει ανεπιθύμητα εμπόρευμα μπορεί να επιστραφεί. Η αύξηση των πωλήσεων και των κερδών θα αντισταθμίσουν τον κίνδυνο των ψευδών δηλώσεων με κατάλληλους ελέγχους.

Απλά έχουν μια συγκεκριμένη πολιτική επιστροφής στη χώρα. Για παράδειγμα, θα μπορούσε να είναι μια επιστροφή μετρητών με την πρωτότυπη απόδειξη και εντός 30 ημερών από την αγορά. Όσο μεγαλύτερη είναι η περίοδος επιστροφής, τόσο λιγότερο πιθανό θα πάρετε μια επιστροφή. Οι πελάτες θα θέσει το εμπόρευμα στην άκρη ή να χάσουν την παραλαβή.

Πολιτική επιστροφής σας μπορεί να είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα έναντι των μικρών ανταγωνιστών σας. Πάρα πολλοί ιδιοκτήτες δεν επωφελούνται από το διαχωρισμό τους από τις άλλες επιχειρήσεις. Θα ήταν μια καλή ιδέα να έχουμε πολλές επαγγελματικές πινακίδες τουλάχιστον 8,5 x 11 γύρω από το κατάστημα με την πολιτική επιστροφής σας. Χρησιμοποιώντας φωτεινά έγχρωμο χαρτί θα κάνει αυτό ξεχωρίζουν ακόμη περισσότερο.

Εδώ είναι ένα παράδειγμα του τι να βάλει στο σημάδι:
Επιστροφές Ευχαρίστως Made Με Απόδειξη

Η πινακίδα πίσω από το μητρώο θα μπορούσαν να έχουν τα πλήρη στοιχεία.
Θα πρέπει να εξηγήσει και να βεβαιωθείτε ότι όλοι οι εργαζόμενοί σας να κατανοήσουν και να ακολουθήσουν την φιλική προς τον πελάτη πολιτικής επιστροφής. Θα μπορούσε να υπάρξει κάποια αντίσταση στην αλλαγή, ιδίως με τους εργαζόμενους στις προμήθειες. Ωστόσο, να τους αφήσουμε να γνωρίζουν μακροπρόθεσμα η πολιτική επιστροφής θα οδηγήσει σε αύξηση των πωλήσεων και προμηθειών. Αν ακόμα δεν θέλουν να ακολουθήσουν την πολιτική, θα είναι καλύτερα-off, αν εργαστεί κάπου αλλού.

Πάρτε το πρώτο βήμα για τη βελτίωση των πωλήσεων και των κερδών σας με τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών με μια φιλική πολιτική επιστροφής. Βγάλτε ότι η βραχυπρόθεσμη καπέλο και διεξάγει πολιτικές και στρατηγικές που θα αυξήσει τις πωλήσεις και τα κέρδη σας μακροπρόθεσμα.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar