Sabtu, 30 Agustus 2014

επιχειρήσεις με αυτούς

Απλά φανταστείτε. Έχετε περπατήσει από ένα κατάστημα ή να τεθεί κάτω το τηλέφωνο μετά την αγορά κάτι και η άμεση αντίδρασή σας είναι "Wow!" Πώς αισθάνεστε; Συγκινημένος? ικανοποιημένοι? πληρούνται ... πρόθυμοι να επιστρέψουν και να αγοράσουν και πάλι;

Δεν θα ήταν μεγάλο εάν θα μπορούσατε να πάρετε τους πελάτες σας να αισθανθεί τον ίδιο τρόπο για την αντιμετώπιση σας;

Πολλοί ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων (και όχι και τόσο μικρό!) Φαίνεται να πιστεύουν ότι ο πελάτης είναι απλώς μια παρέμβαση. Αλλά πώς μπορείτε να πάρετε τους πελάτες σας όλες τις αντληθεί μέχρι και έτοιμοι να κάνουν επιχειρήσεις με σας πάλι;

Θα μοιραστώ μερικές συμβουλές για το πώς ακριβώς μπορείτε να πάρετε μια απάντηση "Wow!" Και να δείξει πώς μπορεί να επηρεάσει θετικά την κατώτατη γραμμή σας.

<b> Get υπόσχεται </ b>

Αυτές τις μέρες πάρα πολλές επιχειρήσεις φαίνεται να διστάζουν να δεσμευτούν για οτιδήποτε. Ως εκ τούτου, θα φύγει με μια διαρκή αμφιβολία ότι τίποτα δεν πρόκειται να συμβεί και έτσι η όλη εμπειρία δεν είναι ευχάριστη. Τι μια αναζωογονητική αλλαγή για να πάρει μια επιχείρηση που παρέχει μια σταθερή υπόσχεση σχετικά με τις ημερομηνίες και ώρες ή ώρες λειτουργίας.

Μπορείτε να μας δώσετε μια σαφή υπόσχεση για τους πελάτες σας; Ρίξτε μια σκεφτεί για κάθε πτυχή της επιχείρησής σας και να επισημάνετε όλες σας promisables »στις πωλήσεις σας και το υλικό μάρκετινγκ. Μια μεγάλη άκρη - με την υπόσχεση και άνω παραδώσει. Υπόσχεση παράδοση σε 7 ημέρες, γνωρίζοντας ότι μπορείτε να το κάνετε σε 3 ημέρες. Όταν τα αγαθά έφθασαν 4 ημέρες πριν την αναμενόμενη, αυτό είναι ένα «Wow» παράγοντας, εάν ποτέ υπήρχε ένα!

Σημαντικό σημείο - αν δεν μπορείτε να το παραδώσει, δεν το υπόσχομαι!

<β> Γίνε Tigger </ b>

Θυμηθείτε Tigger από Winnie the Pooh; Είναι σε όλη τη χώρα? γερός πάνω και κάτω με αστείρευτη ενέργεια και ενθουσιασμό. Φεύγει μόνο τους φίλους του με κομμένη την ανάσα! Τι ένα μεγάλο πρόσωπο για να είναι μαζί και να κάνει επιχειρήσεις με.

Είστε ενθουσιώδεις όταν μιλάτε και συμφωνία με τους πελάτες σας; Το προσωπικό σας είναι γεμάτο με ενθουσιασμό; Εάν δεν μπορεί να προβάλει μια εικόνα που λέει "Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ», πώς μπορείτε να περιμένετε τους πελάτες σας να αισθάνονται διαφορετικά; Έτσι, έχουμε μια μέρα Tigger κάθε μέρα!

<β> Οι πρώτες εντυπώσεις </ b>

Εάν έχετε ένα κατάστημα ή το γραφείο, όπου οι πελάτες που επισκέπτεστε, τι κάνει το χώρο σας πω σχετικά με την επιχείρησή σας; Είναι μοντέρνο, φρέσκο​​-αναζητούν, καθαρό και τακτοποιημένο; Ή μήπως είναι φθαρμένο, κουρασμένοι και γενικά αναζητούν τρέχει προς τα κάτω; Είτε μας αρέσει είτε όχι, οι πελάτες θα σας κρίνουμε για αυτό που βλέπουν. Μπορούν να πουν «Wow», αλλά για όλους τους λάθος λόγους!

Ένα δοχείο του χρώματος και μια βουτιά του χρώμα μπορεί να κάνει τη διαφορά και δεν έχει να κοστίσει τη γη (αυτά DIY προγράμματα έχουν πολλά να απαντήσει για το!).

<b> Να Λύνω προβλήματα </ b>

Παρά όλες οι επιχειρήσεις πιστεύουν ότι έχουν μεγάλη εξυπηρέτηση πελατών, το γεγονός είναι ότι η πλειοψηφία δεν το κάνουν. Ο κύριος λόγος είναι ότι όταν οι άνθρωποι διαμαρτύρονται, οι περισσότεροι αισθάνονται ότι δεν έχουν ακούσει και το πρόβλημα τους δεν έχει λυθεί.

Να είστε ένας λύτης των προβλημάτων - γρήγορα και αποτελεσματικά. Εδώ είναι ένα σύνθημα για εσάς - «Επίλυση για την επίλυση».

<b> Να είστε ο φίλος τους </ b>

Δεν ξέρω για σας, αλλά είμαι κορόιδο για τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων που παίρνουν το χρόνο τους για να με ξέρουν και αναγνωρίζουν μου όταν την επόμενη κλήση ή να επισκεφθείτε! Ο δεσμός και η επιθυμία να κάνει περισσότερες επιχειρήσεις με αυτούς τους τύπους των επιχειρηματιών, είναι ισχυρή για μένα.

Μην παίρνετε το χρόνο να οικοδομήσουμε μια σχέση με όλους τους βασικούς πελάτες σας; Να πάτε έξω από το δρόμο σας για να τους χαιρετήσει όταν την επόμενη κάνουν επιχειρήσεις; Όπως λέει και η παροιμία, στοχεύουν να μετατρέψουν τους ξένους σε φίλους και φίλους για να τους πελάτες.

<β> Value for money </ b>

Σε αυτήν την ημέρα και την ηλικία των νέων τεχνολογιών, και τις βαριές τιμές που πηγαίνουν με αυτό, η έννοια του δίνει μεγάλη αξία είναι μερικές φορές ξεχνάμε. Δημιουργώντας ένα «Wow» στιγμή μπορεί να είναι τόσο απλή όσο δίνοντας λίγο επιπλέον, κάτι αναπάντεχο. Δεν χρειάζεται να είναι τεράστια αξία, είναι πραγματικά η σκέψη που μετράει.

Μην περιορίζετε την ιδέα μόνο για την τιμή. Τιμή από μόνη της δεν μπορεί να λειτουργήσει, θα πρέπει να συνδέεται με κάτι άλλο - 2 για 1, ένα μικρό δώρο κ.λπ.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar